İkametgah Tezkeresi Alacak veya Süresini Uzatacak Öğrenciler Hakkında Duyuru.

 

2015 YILINDA

YENİ KAYIT YAPTIRMIŞ/YAPTIRACAK OLAN

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN İKAMETGAH İZNİ İŞLEMLERİ İÇİN HAZIRLAMALARI GEREKEN BELGELER

 

HAZIRLANAN BELGELERİ 02-03-09 KASIM 2015 TARİHLERİNDE

REKTÖRLÜK ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞINA

TESLİM ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.

 

A - YENİ KAYIT YAPTIRMIŞ VE İLK DEFA İKAMETGAH TEZKERESİ       

       ALACAK  ÖĞRENCİLER:

        - Pasaport Aslı ve Fotokopisi (Pasaportun son girdiği tarihin ve resimli sayfanın fotokopisi)

        - Sağlık Sigortası (1 yıllık)

        - Sigorta Tebliği (Tebliğ Tebellüg Örneği Belgesi için tıklayınız.)

         - Gelir Beyanı (Gelir Belgesi Beyanı Dilekçe Örneği için tıklayınız.)

         - Adli Sicil Belgesi (Zorunlu Evrak Olmayıp, Gerekli Durumlarda İl Göç İdaresi personelleri tarafından istendiğinde hazırlanacak)

         - 18 Yaşından küçük olanlar Yurt Dışında bulunan anne ve babası nın izin belgesi ve ilgili belgenin Türkçe tercümeli

         - Kart Bedeli Faturası (55 TL) 

        -  4 adet Fotoğraf (Son 3 ayda çekilmiş olmalıdır)

            NOTLAR: Kart Bedelleri aşağıda belirtilen vergi dairelerine ödenebilir. Vergi Dairesine ödeyebilmeleri için Vergi Numarası almaları gerekmektedir. Vergi numarası aldıktan sonra;

                         1) Hisar Vergi Dairesi (Eminönü)

                         2) Rıhtım Vergi Dairesi (Yakacık)

                         3) Gelir Daire Başkanlığı (Vatan Caddesi)

                         4) Ziraat Bankası'nın bazı şubeleri de almaktadır.

          - İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi'nin sayfasının e-ikamet sisteminden randevu alınacak ve randevu çıktısı. (Randevusuz kesinlikle işlem yapılmayacak)

             NOT: Yukarıda belirtilen belgeler hazırlanarak 02-03-09 Kasım 2015 tarihlerinde Marmara Üniversitesi Göztepe Kampüsü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’na teslim etmeleri gerekmektedir.

 

B - DAHA ÖNCE KAYITLI OLUP İKAMETGAH TEZKERESİ ALMIŞ VE

       SÜRESİNİ  UZATACAK ÖĞRENCİLER

        - İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi'nin sayfasının e-ikamet sisteminden uzatma randevusu almaları

          NOT : vize-vize muafiyeti veya ikamet izni bitenler, bittiği tarihten itibaren en geç 10 (on) gün içerisinde randevu almayan öğrencilerin işlemleri İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından yapılmayacak.

       NOT: Randevu sisteminde belirtilen belgeleri hazırlayarak randevu sisteminde yazan adrese posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir.

       

HIZLI ERİŞİM