Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

İkametgah Tezkeresi Alacak veya Süresini Uzatacak Öğrenciler Hakkında Duyuru

 

2015-2016 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA

09 KASIM 2015 TARİHİNDEN SONRA YENİ KAYIT YAPTIRMIŞ OLAN

YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN

İKAMETGAH İZNİ İŞLEMLERİ İÇİN HAZIRLAMALARI VE

 10 MART 2016 PERŞEMBE GÜNÜ MESAİ BİTİMİNE KADAR

REKTÖRLÜK ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞINA TESLİM ETMELERİ GEREKEN BELGELER AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.

 

A - YENİ KAYIT YAPTIRMIŞ VE İLK DEFA İKAMETGAH TEZKERESİ ALACAK  ÖĞRENCİLER:

        - Pasaport Aslı ve Fotokopisi (Pasaportun son girdiği tarihin ve resimli sayfanın fotokopisi)

        - Sağlık Sigortası (1 yıllık)

        - Sigorta Tebliği (Tebliğ Tebellüg Örneği Belgesi TIKLAYINIZ.)

        - Gelir Beyanı (Gelir Belgesi Beyanı Dilekçe Örneği TIKLAYINIZ.)

        - Adli Sicil Belgesi (Zorunlu Evrak Olmayıp, Gerekli Durumlarda İl Göç İdaresi personelleri tarafından istendiğinde hazırlanacak)

        - 18 Yaşından küçük olanlar Yurt Dışında bulunan anne ve babası nın izin belgesi ve ilgili belgenin Türkçe tercümeli

        - Kart Bedeli Faturası (58.50 TL) 

            NOTLAR: Kart Bedelleri aşağıda belirtilen vergi dairelerine ödenebilir. Vergi Dairesine ödeyebilmeleri için Vergi Numarası almaları gerekmektedir. Vergi numarası aldıktan sonra;

                         1) Hisar Vergi Dairesi (Eminönü)

                         2) Rıhtım Vergi Dairesi (Yakacık)

                         3) Gelir Daire Başkanlığı (Vatan Caddesi)

                         4) Ziraat Bankası'nın bazı şubeleri de almaktadır.

          - İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi'nin sayfasının e-ikamet sisteminden randevu alınacak ve randevu çıktısı. (Randevusuz kesinlikle işlem yapılmayacak)

 

B - DAHA ÖNCE KAYITLI OLUP İKAMETGAH TEZKERESİ ALMIŞ VE SÜRESİNİ  UZATACAK ÖĞRENCİLER

        - İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi'nin sayfasının e-ikamet sisteminden uzatma randevusu almaları

          NOT : vize-vize muafiyeti veya ikamet izni bitenler, bittiği tarihten itibaren en geç 10 (on) gün içerisinde randevu almayan öğrencilerin işlemleri İstanbul Valiliği İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından yapılmayacak.

        - Randevu sisteminde belirtilen belgeleri hazırlayarak randevu sisteminde yazan adrese posta yoluyla göndermeleri gerekmektedir.

      

Bu sayfa Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından en son 17.05.2016 13:30:00 tarihinde güncellenmiştir.