2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Kurum içi ve Kurumlar arası Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları https://basvuru.marmara.edu.tr/ web adresi üzerinden ilan edilmiştir.
Kayıt İşlemlerini 18-20 Eylül 2023 tarihleri arasında kayıt hakkını asil olarak kazandığınız Birimin Öğrenci İşlerine bizzat gelerek gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Kayıt İçin Gerekli Evraklar
- Öğrenci Belgesi (Güncel tarihli olmalıdır. e-Devlet çıktısı veya imza/onaylı belge zorunludur)
- YKS Sonuç Belgesi (Yerleştirme Puanlarının Dahil Olduğu- “Sonuç Belgesi Kontrol Kodu" olmayan belgeler kabul edilmez.)
- YKS Yerleşme Sonuç Belgesi (“Sonuç Belgesi Kontrol Kodu" olmayan belgeler kabul edilmez.)
- Transkript (Not Döküm Belgesi) (e-Devlet çıktısı veya imza/onaylı belge zorunludur)
- Öğrencinin Müfredat Programını Gösteren Belge (Ders planı)
- Öğrencinin Ayrıntılı Ders İçeriği
- II. Öğretim Programlarından I. Öğretim Programlarına yatay geçiş başvurusunda %10 girmiş olma şartı ve belgesi gerekmektedir.
- Disiplin Cezasının Bulunmadığına Dair Belge (Onaylı-transkript üzerinde yazılı olarak da kabul edilebilir.) *
- “Yatay Geçişe Engel Olmadığına Dair Belge” (imza/onaylı belge zorunludur) *
*Belirtilen belgeler sadece kurumlar arası yatay geçiş kayıtlarında geçerlidir.
Akademik Takvim için tıklayınız.
Üniversitemiz Yerleşke Birim Krokisi için tıklayınız.
Üniversitemiz Birim İletişim Bilgileri için tıklayınız.
Üniversitemiz Birim Adres Bilgileri için tıklayınız.