Marmara University RESIDENCE PERMIT PROCEDURES for FOREIGN STUDENTs

MARMARA ÜNİVERSİTESİ YABANCI ÖĞRENCİ İKAMET İŞLEMLERİ HAKKINDA

 

Dünya genelini ilgilendiren COVİD19 sebebiyle üniversitemiz yabancı uyruklu öğrencilerinin İkamet Evraklarının teslimi her hafta Pazartesi ve Perşembe günleri Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından teslim alınacaktır. Belirtilen günler dışında getirilen evraklar teslim alınmayacaktır.

 

Hazırlanması gereken evrak listesi için tıklayınız.

İkamet izni bitip uzatma başvurusu yapacak öğrencilerde evraklarını Pazartesi veya Perşembe günleri Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına teslim etmelidirler.

Listede bulunan Sigorta Tebliği ile Gelir ve Adres Beyanı formlarına aşağıdaki bağlantılardan indirerek doldurabilirsiniz.

 

Sigorta Tebliği

Gelir ve Adres Beyanı

 

 

Marmara University RESIDENCE PERMIT PROCEDURES for FOREIGN STUDENTs

 

Due to COVID19, which concerns the whole world, the delivery of the Residence Documents of our university foreign students will be received by the Registrar's Office every Monday and Thursday. Documents brought outside of the specified days will not be received.

 

Click/touch for the list of documents to be prepared.

Students who will apply for an extension after their residence permit expires, must submit their documents to the Registrar's Office on every Monday or Thursday.

You can fill out the Insurance Notice with Income and Address Statement forms by downloading them from the links below.

 

Insurance Notice

Income and Address Statement

HIZLI ERİŞİM